Adianto para esta semana: [Sábado 9 de Xuño: presentación do documental “Mirar a la ventana”


Queremos irvos adiantando, mentres non saia o programa “oficial” de actividades deste mes, algunha que outra cousiña moi interesante que terá lugar en Palavea esta semana.

Sabedes que, coma sempre, durante toda a semana se desenvolverán con normalidade os obradoiros que están publicitados no cartaz de actividades permanentes e nos horarios indicados, ademáis da asamblea, que ten lugar os luns ás 21.00 (normalmente despois de ioga, aínda que esta semana non haberá clase).

Kick Boxing, inglés, meditación (aínda que non está publicitado no cartaz lembrade que é os venres pola tarde), obradoiros de cociña vegana, teatro, ioga … e máis actividades e servizos, coma a biblioteca, a tenda libre (colle o que queras, intercambia o que che apeteza), horta, taller de tatuaxes (con cita previa), cafetería …

Infórmate de como podes axudar na xestión ou propoñer unha nova actividade, comisión, etc no correo okupacorunha@gmail.com ou acudindo á asamblea.

En particular queremos adiantarvos unha actividade que terá lugar o próximo sábado na casa, e que será a presentación do coumental “Mirar a la ventana“, do Colectivo Maduras, que fala sobre a adhesión afectiva de 12 mulleres hai 20 anos ás Campañas de Insumisión en Extremadura, constituído por antimilitaristas e por persoas que se negaban a facer o servizo militar.

Tal e como describen o documental na súa web:

“Mirar a la ventana” es un documental que narra la historia de 12 mujeres que, en la década de los ’90, se vincularon a lasCampañas de Insumisión en Extremadura, no por afinidad política o ideológica sino afectiva; a excepción de María que participó de ambas. Plasma desde la voz de la mujer, ese espacio de resistencia que cada una de ellas generó en las líneas básicas de su día a día (Familia, entorno social, afectivo o ideológico,…) y cómo esto afectó a sus vidas.
El origen de su vivencia está en la actitud vital y participativa de resistencia, oposición y desobediencia a los Ejércitos de cada uno de sus familiares y amigos, que se había generado en el Estado español, 20 años atrás, bajo el movimiento de Insumisión. Una forma de desobediencia civil noviolenta, pública, abierta, política, transformadora, colectiva e ilegal, que buscaba y busca la abolición de los ejércitos y de todas las estructuras militaristas y autoritarias, coercitivas, jerárquicas y totalitaristas, presentes y futuras que son utilizadas por aquellas que detentan el poder para perpetuar su injusticia e inaceptable situación de privilegios sobre los demás.
Las mujeres de las que te hablamos se llaman María, Susana, Natalia, Micaela, Nati, Bea, Agustina, Elena, Inma, Mari, Montaña y Mari Carmen. Ellas son todos estos nombres y todos los nombres de mujer que no hemos dicho. Para todas y para cada una de ellas, la voz y nuestro agradecimiento.

E aquí tendes o trailer, para ir abrindo boca:

E se aínda queredes máis info:

Esperámosvos no centro social!!

Deixar un comentario